door de rubber wisser zijn zwarte strepen opde witte tegels gekomen.. Hoe krijg ik die weg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
18.5K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zo een zwarte streep kun jij met een inductie- of keramischeplaat reiniger verwijderen (HG of Lidl ceramic cleaner). Doe een paar druppeltjes van dit middel op een keukenpapier of droge doek en wrijven maar!
Het werkte bij mij ook op een bruine vlek in mijn emaille wasbak en voor ingetrokken koffie- of theevlekken op een witgelakte tafel.
Schuurmiddel, sopje of gewone gum werkte niet.
Succes allemaal!

Het beste antwoord

Strepen van rubber krijg je makkelijk weg met...rubber. Dus met bijvoorbeeld een gum.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een geweldige tip: alles is weg!!
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Echt SUPER tip! En inderdaad ook het enige wat bij mij werkt : ). Dankjewel!
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Geweldig!!! Het werkt! Werkelijk van alles opgesmeerd, niets hielp maar dit is een wonder

Andere antwoorden (5)

Je kunt de rubberstrepen er ook met je vingers afrullen, er dus stevig overheen gaan met je vingers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die krijg je weg met wasbenzine of gebruik gewoon een schuursponsje en allesreiniger om de vlek te verwijderen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog een manier: een dróóg vezeldoekje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HG stickeroplosser verwijdert eenvoudig hak en rubberstrepen van alle ondergronden. Gebruik HG stickeroplosser altijd onverdund.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met een reinigingsmiddel voor inductie- en keramische kookplaat (b.v. HG of Lidl !!!
Een paar druppeltjes op een keukenpapier of droge doek doen en op de zwarte streep ermee wrijven.
Andere schuurmiddelen, sponzen of gewone gum deden het bij mij niet.
Dit inductie en keramische reinigingsmiddeltje kan ook thee- of koffievlekken uit een witgelakte tafelblad krijgen én een bruin vlekje (door lichte schade) uit een wit emaille wasbak doen verdwijnen (zolang de emaille zelf niet beschadigd is).
Het schuurt en krast niet maar dringt door tot de vlek.
Ik pas dit middeltje heel vaak toe.
Succes allemaal.