Als je een vlekkenverwijderaar hebt gebruikt op een kledingstuk en de kleur van je kleding is verbleekt,kan je dat dan herstellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idd. Kort maar krachtig!

Antwoorden (3)

Ja kan bij de c1000 aldi kan je van die colour doekjes kopen die helpen ook
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De kleur die weg is komt niet meer terug. Wat je wél kunt doen is het kledingstuk compleet een nieuw kleurtje geven.
http://www.drogisterijtoppers.nl/textiel-kledingverf-c-59_77_433.html
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ klopt helemaal, als je kleur ergens uit haalt, komt dat niet zomaar terug.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus ook dat nieuwe kleurtje helpt niet! Gebleekte plekken kan je niet verven
Nee, dan heeft er een bleekmiddel in de vlekkenverwijderaar gezeten. Om die reden staat er ook altijd op de gebruiksaanwijzing dat je eerst moet testen op een onzichtbaar stukje
anneliez