Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Met afgekoelde sterke zwarte thee. Deze op een doekje doen, over de beroete glaasjes halen en ze zijn weer als nieuw!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

een vochtig stuk keukerpapier in de overgebleven asresten dippen en er langzaam draaiende bewegingen mee over het glas maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een prop krantenpapier. Werkt geweldig!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een vochtig, fijn stalen pannensponsje waar geen zeep in zit, krijg je alles eraf.
vochtige krant met een beetje as eraan is ook handig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb goede ervaringen met het schoonmaakmiddel Dasty, verkrijgbaar bij de Wibra. Ruiten even inspuiten met het middel en dan boenen met een prop watten, of nog beter staalwol code: 0.0 verkrijgbaar bij de Hubo of bouwmarkt.

Dit betreft veilige staalwol welke geen krassen op de ruiten geeft. Wel goed natmaken met het schoonmaakmiddel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik maak de mijne altijd schoon met aluminium folie
het vliegt eraf, en zonder krassen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij gebruiken wekelijks de HG kachelruitjesreiniger. Ideaal product. je spuit het erop gaat wat schuimen en daarna met een keukenpapier afnemen. en echt kraakhelder!
Volgens mij te koop in elke supermarkt of DHZ zaak.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wij leveren een biologisch middel
dat lost roet nicotine en vetten op
is milieu vriendelijk
je kan het verdunnen 1 op 3
naar het opspuiten even laten inweken dan met een stuk keuken rol schoonvegen en klaar
http://www.ncs-leeuwarden.nl/ zie onze multi reiniger
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Houd wel rekening met het feit dat het ipv op het oppervlak, ingebrand kan zijn in het glas. Wanneer dat is gebeurt, kan je dit niet schoonmaken....
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding