hoe kun je een schoongespoten schutting weer mooi laten lijken?

Gisteren met de hoge druk reiniger de schutting schoon gespoten... nu is het wel weer licht maar het lijkt net alsof e haren op zitten. De schutting is niet egaal meer. Hoe kan ik dit netjes maken en mooi laten lijken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor materiaal is die schutting?
Hout?
Wat voor hout?
Beton?
Stenen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hout.. maar ik heb geen flauw idee van het soort hout...

Het beste antwoord

U kan die licht schuren en er een donkere beits opzetten zodat u de meeste fouten maskeert, met bv: Xyladecor eik, geeft een mooi contrast met de planten.
Na reinigen was dit net zo bij mij.
Ik heb met een vlakschuurmachientje alle ruwe uitsteeksel eraf gehaald en dan met een spuitpistool 2 lagen beits.
Het resultaat ziet u op de foto.

Toegevoegd na 22 minuten:
Heb net een nieuwe foto gemaakt zoals die er vandaag nog netjes bijstaat, en dit na één jaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
puik stukje werk!

Andere antwoorden (1)

Ik ga er van uit dat het een houten schutting betreft?
In dat geval gewoon met de schuurmachine er overheen.
Is het kunststof kan je het ook lichtje schuren.
Raad je aan het dan met de hand te doen.