Hoe kan mijn de kleur uit mijn jas gaan door het wassen?

Ik heb in de herfst een chasin jas van 100,- gekocht bij de score. Laatst wou ik hem voor het eerst wassen.
Ik deed alles wat aangegeven stond. Maar doen ik hem gedroogd had, waren op sommige plaatsen witte vlekken te vinden. Eerst dacht ik dat het afwasmiddel was, maar uiteindelijk lijkt het meer erop dat de verf hier eruit is.... Het ziet er niet mooi uit en ben ook niet voor plan om een nieuwe te komen.
Hoe kan dit komen en hoe kan dit misschien verbergen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi Marvin, Wat vervelend om te lezen dat je jas verkleurd is na het wassen. Dit is zeker niet de bedoeling en we willen je graag helpen. We adviseren je om met je jas terug te gaan naar één van de Score winkels (http://www.score.nl/winkels) of even contact op te nemen met onze klantenservice (door te bellen met 026 3193464 of een mail te sturen naar info@score.nl). We helpen je graag daar verder.
Groeten, Score

Het beste antwoord

Ik zou me t de jas teruggaan naar de winkel en een klacht indienen, je hebt de jas naar behoren behandeld, dus dit zou niet mogen, de jas is niet goed geverfd, je kunt dit herstellen door hem zelf opnieuw te verven, let daarbij op het materiaal en neem ongeveer dezelfde kleur verf, dit is mooier dan een totaal andere kleur, omdat oa de naden van de jas niet van kleur veranderen bij het gebruik van kledingverf, maar nogmaals, ga eerst terug naar de winkel en probeer een schadevergoeding los te krijgen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook loop je met verven de kans, dat de lichte vlekken lichter blijven, dus dat het resultaat tegen valt.

Toegevoegd na 13 minuten:
Kunstvezels als nylon en jassen behandeld met een waterafstotende coating kun je sowieso niet verven. Let dus goed op het materiaal en kijk even op de site van Dylon of dit te verven is.