Je kan het proberen met aceton en een wattenstaafje. Of heel voorzichtig met iets scherps wegpeuteren.

Er zijn ook lijmremovers te koop.

Hopelijk ben je een beetje geholpen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar Krijg je de lijm weg met nagelakremover heb geprobeerd maar is niet gelukt en heb nu witte dunne vlekken op me tas
Je schrijft er niet bij van welk materiaal de tas is.

OK, ik doe een poging om je te helpen.

Leg een paar vellen keukenpapier op de uitgedroogde secondelijm en strijk er met een (lauw) warme strijkbout over.
De lijm zou moeten smelten en in het papier opgezogen worden lijkt mij.