Is er een Afwasbak keuken die niet snel donker wordt?

Het gaat om een plastic oranje afwasbak. Deze wordt snel donker omdat er snel vuil intrekt. Zijn er andere materialen die makkelijker schoon te houden zijn voor een afwasbak?

2 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Kijk eens bij de kampeerartikelen, daar is een relatief grote keuze. Zo vond ik deze siliconen afwasteil met stop: https://www.obelink.nl/afwasteil-met-stop.html

Maar je kunt natuurlijk ook gewoon een rechthoekige of vierkante Curver kunststof afwasbak in de kleur zwart kopen. Die kan niet donker worden omdat ie dat al is...
(In plaats van rechthoekig of vierkant kan die uiteraard ook rond zijn, welke vorm gemakkelijker te reinigen is).
Toegevoegd op 15 januari 2022 12:35: tekst
Amadea