Waar kun je oude inktpatronen van kopieermachines / printers / typmachines het beste weggooien?

Het gaat vooral om die plastic blokken uit oude kopieermachine.

13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Via onderstaande link bijvoorbeeld. Kan ook nog wat opleveren.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Chemisch afval bij de gemeentelijke stortplaats.
Sommige winkels nemen ze ook in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cliniclowns stuurt direct een verzameldoos daar kun je alles in wegooien voor hun levert het aardig wat op, en je helpt een goed doel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoeft ze niet weg te gooien. In de meese plaatsen zit er een Inktstation daarkun je hem laten vullen is goedkoper dan steeds een nieuwe te kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bijvullen krijg je vaak vlekkerige patronen van.
Maar....je kan ze aan een goed doel doneren.
Bijvoord stichting Aap.. of de Clini Clowns.
Evenals oude mobiele telefoons.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan de oude inktpatronen inleveren bij de plaatselijke gemeentelijke milieustraat , er zijn ook winkels die ze innemen en je kan ze schenken aan sommige goede doelen. ik zou ze in ieder geval niet in de afval container gooien wat inktpatronen is chemisch afval en zeer schadelijk voor het milieu ( mens , dier en natuur )