Hoeveel wasmiddel heb je nodig als je een ECO Perfect was wil draaien op 60 graden?

Als ik de normale hoeveelheid toevoeg krijg je een overdosis schuim.
Bij een theelepeltje waspoeder gaat het qua schuim wel goed, maar ik betwijfel of het dan wel schoon wordt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het schuimt dan wordt het schoon...

Antwoorden (2)

Het hangt ervanaf hoe vies je kleding zijn. Erg vies dan lijkt een theelepel niet voldoende. Ga op je gevoel af. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je de adviezen op de verpakking van een wasmiddel opvolgt, gebruik je 9 van de 10 keer teveel.

mijn ervaring is dat je bij een gewone was de helft van de geadviseerde hoeveelheid kunt gebruiken op 30/40 graden.

is je was erg vuil (60 graden?) gebruik dan iets meer, dan moet het wel lukken.

succes !