Is het mogelijk om nicotineaanslag te verwijderen van iets waar ook vogelveren in verwerkt zijn?

Het is dus de bedoeling dat dezen redelijk ongeschonden blijven..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Rieneke1
12 jaar geleden
goeie vraag.
ik heb een opgezette ekster waarvan het wit ook niet echt wit meer is.

Antwoorden (5)

Met ammoniak
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schuimreiniger.

Werkt goed tegen nicotineaanslag.
Ik heb het niet geprobeerd op veren, maar in de auto kan je het overal op spuiten
Er staat op dat het overal op gebruikt mag worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een opgezette vogel en wij zijn beiden rokers.
Nu en dan ga ik daar eens over met een natte vaatdoek als ik de vaat gewassen heb. Aan die vaatdoek zie je duidelijk wat eraf komt.
Dus enkel heet water met een beetje afwasmiddel doet het bij mij goed.
Tot nogtoe niets geschonden.
Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jonge jenever werkt perfect, het is reukloos en is een echte "nicotine vreter".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat keukenontvetter mengen met water en het 'iets met volgeveren' licht in sprayen.

daarna met een katoenen doek (absorbeert goed) afnemen.
biotex werkt ook, net als ammonia (nicotineaanslag is vet)

zo nodig kan je het herhalen met tussenposen (eerst laten drogen voor het 'iets met veren' doorweekt raakt) ;-)