Hoe kan ik mijn kleding buiten laten uitwaaien zonder dat deze nat wordt in de regen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Door ze onder een overkapping te hangen. Anders lukt het je niet.
Een raam open in een slaapkamer - mits het niet te hard naar binnen regent- zou eventueel ook nog kunnen. Maar buiten, dat gaat je alleen lukken als het OF niet regent, OF op een plek waar de regen niet komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank u voor deze kennisvermeerdering ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tsja, ik weet niet wat je anders wilde horen ??
burgos
12 jaar geleden
Tsja

Andere antwoorden (6)

Onder een afdakje ophangen
In de schuur hangen met de deur en ramen open
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
onder een afdakje
fremar
12 jaar geleden
Onder een partytent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hang het op een hangertje in een plastic hoes die wat langer is dan de kleding en plak boven bij het hangerhaakje de hoes goed dicht. Er komt dan genoeg frisse lucht bij en het wordt niet nat.
Zorg dat je het hangertje goed vastzet bij winderig weer.
Ivana
12 jaar geleden
Span een plastic over je droogmolen en hang hem zo ver mogelijk naar de paal toe.
Dan wordt hij niet nat en waait hij na alle kanten.
Succes
12 jaar geleden
Parasol uit klappen,
of binnen halen als
het gaat regenen.