Je zou het kunnen proberen met dusty van de wibra.Inspuiten en laten inweken en daarna in de wasmachine meewassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

volgens mij kan dat niet, mijn vader probeert al jaren zijn petje schoon te houden in de zomer maar die zweetplek gaat niet weg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een bak warm water vullen en daar een paar steradenttabletten in doen, half uurtje laten weken en hij komt er schoon uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snuffel
12 jaar geleden
Dat spul is echt overal goed voor.
Zweetvlekken in t-shirts kan je goed behandelen met glansspoelmiddel voor in de vaatwasser.
Misschien helpt t hier ook wel voor. Je moet t, evt verdund, op de zweetvlekken spuiten, 5 minuten in laten trekken en daarna door een sopje slaan of in de wasmachine.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een nacht laten weken in de soda die je oplost in koud water en dan daarna in de wasmachine wassen.