Welke vaatwastabletten laten geen schoonmaakgeur achter?

12 jaar geleden
6.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goor he? vooral het plastic servies van de kinderen ruikt zo lekker chemisch, vooral met die tabs van dreft, bah!

Antwoorden (2)

Gebruik losse poeder van bijvoorbeeld sun. Daarvan kun je zelf de dosering bepalen. Tabletten kun je ook halveren. De geur is in beide gevallen een stuk minder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik die van ecover, en soms klok.
Breek het blokje vaak ook nog doormidden en heb dan nog steeds een schone vaat. Ecover ruikt nog iets, heel zacht hoor, en klok is geurloos.