Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn dochter heeft haar baby Born pop beklad met blauwe balpen. Hoe krijg ik de pen er af?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
19.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (10)

Heb je aceton(nagellakremover) al geprobeerd?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aceton tast veel plastic soorten aan, zou ik niet aanraden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@koosknip
ooh, dat wist ik niet. Het helpt in ieder geval wel in de kleertjes; eigen ervaring met mijn eigen kleren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of eerste op de voetzool testen
Ik zou het eerst proberen met babydoekjes, daarmee worden poppen vaak lekker schoon en het is heel zacht, tast de poppenhuid niet aan.
Als dat niet werkt kun je het voorzichtig proberen met wat alcohol. Dat moet je misschien wel even uitproberen op een onzichtbaar plekje, omdat ik niet weet hoe de pop er op reageert (en dan bedoel ik geen dronkenschap :-))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Me een beetje groene zeep! Helpt perfect
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klein beetje schuurmiddel ( bijv cif ) op droog doekje en dan voorzichtig schuren.. Als het weg is met vochtige doek goed schoonmaken...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met een beetje onverdund afwasmiddel op een doekje kan je het vrij goed wegkrijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het eerst met een wondersponsje proberen voordat je met agressieve middelen aan de gang gaat, niet te hard wrijven want deze sponsjes schuren licht. Als de hele pop beklad is kun je er met melk (lost inkt op) doordrenkt keukenpapier opleggen en eventueel het sponsje ook in de melk dopen en daarmee wrijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb op tv gezien dat tandpasta goed werkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij kruidvat hebben ze speciale flaconnetjes met verwijderaar hiervoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met melk op een doekje en dan goed wrijven. Dat werkte wel bij baby annabell...
Balpen is makkelijkere weg te krijgen dan viltstift.

(bron 3 meiden en wel 20 poppen en 1000 enden balpennen en viltstiften en kleurpotloden)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien met doekje met pure spiritus, dit werkt wel in kleding. Altijd op onzichtbaar plekje proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding