Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Van je ramen: gewoon krabben.
Van je vensterbank: afhankelijk van wat voor materiaal het is, zou je bijvoorbeeld eerst voorzichtig de dikste laag kunnen afkrabben, en dan een strijkbout erop zetten op een lage stand, met bijvoorbeeld een dikke laag krantenpapier ertussen. De warmte maakt het vet vloeibaar, de krant absorbeert het.
Pas wel op, sommige verf kan ook niet goed tegen hitte!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, maar van me ramen krabben heb ik geprobeerd maar dat lukt niet , wel krassen erbij gekregen :-( ik zal het idd eens met een föhn proberen... Thanks

Andere antwoorden (5)

Als je kaarsvet op je vensterbank of tafel hebt,maak het dan schoon met een keukenpapiertje en wat terpentine!Het kaarsvet verdwijnt binnen 1 veeg. Haal er wel even een schoon doekje met water over als je klaar bent!!

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie tip !! Bedankt..
Gebruik een fohn. Door de temperatuur smelt het kaarsvet en kun je het eenvoudig wegvegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De dikste laat eraf schrapen met een stanleymesje zonder de houder en de rest met gewoon citronella schoonmaakmiddel,zo maak ik de binnenkant van mn windlichten kaarsvetvrij ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een bankpasje krab je zonder krassen en te beschadigen het kaarsvet eraf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn moeder pakt altijd een stukje keukenrol en gat er met de strijk ijzer overheen.

Pas op. Als je een houten vensterbank hebt die is geverfd dan kan de verf eraf gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding