Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat kan je doen tegen een zure regenpak?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat bedoel je precies?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
een zure regenpak?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
mijn regenpak ruikt erg zuur nadat ik heb hem aan heb gehad in de regen. weten jullie iets waarmee ik die geur weg krijg?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja hij ruikt erg zuur
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wassen met zeep en als dat niet helpt weggooien en een nieuwe kopen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als je regenpak zuur ruikt, kan je het beter niet in de wasmachine doen, want dan is het niet meer waterdicht. Gewoon naar de wasserette brengen waar ze het waarschijnlijk zullen stoomreinigen. Kost een euro of 5 tot 10.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Om de zure geur van je regenpak te verwijderen, is hier een tip om het volgende product gebruiken:
`HG` - `alle nare geurtjes weg`.
Te koop bij o.a. drogisterij
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je regenpak gewoon wassen in de wasmachine en daarna behandelen met een waterafstotend goedje te koop bij de drogist. Dit moet ook weer in de wasmachine: http://www.drogist.nl/shop/huishouden/textiel-kleding-en-leer/wasmiddelen/hg-waterafstotend-textiel-wasmachine-300-ml/8711577006471.htm

Maar als het zuur ruikt is jouw regenpak niet voldoende luchtdoorlatend, let daarop als je ooit weer een regenpak koopt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding