Hoe kan ik de keuken schoonmaken zonder het gebruik van water?

Hallo,

Ik ga vanavond voor een groep eten maken met een wok.
Helaas is mijn leidingwater deels kapot dus kan ik hierdoor weinig water gebruiken. Welke zeepsop of andere schoonmaak spullen heeft weinig water nodig bij de schoonmaak?
Aansluitend hierop , werkt een ouderwets borstel en dergelijke of een wonderspons beter bij het schoonmaken met weinig water?

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je keuken met weinig water schoonmaken kun je doen met schoonmaakazijn en een beetje water in een plantenspuit Besproei daarmee de vet geworden kastjes, tegels en fornuis. Met een dot keukenpapier afnemen.

Toegevoegd na 1 uur:
Wanneer je afneemt met doekjes of spons , moet je deze steeds uitspoelen in water. Aangezien je nu weinig water kunt gebruiken , lijkt me dit de beste oplossing.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij elke supermarkt is keuken reiniger te koop.
Spuiten een doekje er over en klaar is kees.
Suc6
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke keuken reiniger raad je zelf aan?
Microvezeldoekjes zijn ook geweldige schoonmaakhulpjes. Als je ze combineert met de tip hierboven, kom je al een heel eind!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pakje met AH vochtige schoonmaakdoekjes.
11 jaar geleden
Niet meer slepen met emmers sop. Gewoon sprayen en afnemen!

Iedere ruimte zijn eigen spray. Zet haar op het aanrecht, in de badkamer of waar je haar maar gebruikt. Altijd binnen handbereik.

Slim en Snel Schoon is wat de Blue Wonder! sprays beloven. Slim omdat je door snel te handelen voorkomt dat het vuil zich verspreidt. Slim omdat je huis overal en op ieder moment van de dag er schoon uit ziet. Snel omdat het klaar is voorgebruik. Niet eerst een emmer water halen, doseren en wachten tot alles weer droog is. Sprayen, afnemen, klaar!

Toegevoegd na 1 minuut:
http://bluewonder.nl/slim-en-snel-schoon
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar is dit product verkrijgbaar? Ik zie dat helemaal niet staan op de website.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Blue Wonder is verkrijbaar bij:
Supermarktfilialen van: Albert Heijn, Attent, Boon, C1000, Coop, Deen, Emté, Golff, Jumbo, Plus, Spar, Troefmarkt en Vomar.

Groothandelsfilialen van: Makro en Sligro.