Wat kan het zijn als mijn wasmachine opeens is uitgevallen tijdens een wasje?

hoi allemaal
ik heb een vraag. gister tijdens het wassen is mij wasmachine uitgevallen. hij stopte met wassen en ik kan opeens niks meer op display zien.het staat uit. ik kan alleen op aan en uit drukken dan hoor ik wel de geluid wanneer het aan gaat. kan iemand me helpen? ik snap het niet. hij stopte uit t niets. gaat om Samsung eccobubble

11 maanden geleden
1.4K
Edraket
11 maanden geleden
Daar moet een monteur naar kijken.
Zelf kun je niets doen, denk ik.
fremar
11 maanden geleden
geeft hij geen foutcode?
claudiaveenstra
11 maanden geleden
fremar nee want display staat uit
Pieterke
11 maanden geleden
Hoe oud is de machine? Laten repareren is heel erg duur. Is de machine dat nog wel waard?
tinus1969
11 maanden geleden
Stekker zit er wel in? Groep uitgevallen?
claudiaveenstra
11 maanden geleden
stekker zit erin. wat bedoel je met groep
jc54
11 maanden geleden
Klinkt als een elektrisch/elektronisch probleem. Mogelijk de klok of printplaat die de rest aanstuurt. Is inderdaad een klusje voor de vakman.
Vortexxx
11 maanden geleden
"stekker zit erin. wat bedoel je met groep" deze opmerking kwalificeert je tot een absolute beginner, zoek binnen je familie iemand met meer verstand van techniek, want dit kan/mag/wil je niet zelf oplossen.
tinus1969
11 maanden geleden
Een groep in je stoppenkast, waar een stop doorgeslagen kan zijn. Dat moet je eerst controleren voordat je een dure monteur belt - en als je niet weet hoe dat moet, veaag dan vrienden/familie/buren.
HeerVoldemort
11 maanden geleden
Reparatie hoeft niet "heel duur" te zijn. Bij mijn machine was een motortje kapot €125,- inclusief voorrijkosten. Daar had ik geen nieuwe machine voor.

Geef als eerste antwoord