Hoe laat je een ring met steentjes weer blinken? (volgens mij zirkonia steentjes) ze zijn erg dof geworden. De ring is echt zilver.

De ring lijkt op de afbeelding

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.3K

Het beste antwoord

in een glaasje cola leggen..
of in een glaasje citroen afwasmiddel..
even een uurtje en t blinkt weer

Toegevoegd na 1 minuut:
of vanavond thuis de afwas doen...daar word t ook mooi schoon van..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+je zeker met Cola werkt het goed

Andere antwoorden (3)

Neem een glazen schaal. doe daarij een stukje aluminiumfolie. Doe daarbij een eetlepel soda of keukenzout Doe daar kokend water op en leg het sierraad erin. Laat een kwartiertje erin liggen. Borstel voorzichtig met een oude zachte tandenborstel over de stenen. Afspoelen en afdrogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
soda is denk ik niet goed dacht het word dan donker? zelf doe ik het met een borsteltje en wat tandpasta en daarna goed afspoelen en je zilver is als nieuw
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met tandenpasta