ik heb donkerblauwe tegels tegen mijn douche wand en zwarte tegels op de vloer ik krijg het kalk met alle betaande middeltjes er niet goed af

anti kalk end helpt niet afdoende

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

ook al anti kalk van HG geprobeerd(vind je in de intratuin)

dat is echt chemisch spul
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gaat prima met wc eend blauw. Niet alleen met tegeltjes, ook met douchekoppen en noem maar op waar kalk op komt. Klinkt raar, maar je staat helemaal versteld ervan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wilde ook de wc-eend blauw aanraden. Ik ben er zwaar tevreden over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja... het werkt écht!
Doe azijn in een plantenspuit en spuit daarmee de tegels in. Maak ze na een tijdje schoon met een schuursponsje en herhaal dit enige malen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik hardnekkig kalk wil verwijderen gebruik ik Hagesan-Blauw, soms ben ik er een hele dag mee bezig met tussenposen. Aanbrengen, laten weken, weer inwrijven en gegarandeerd is het er af na een tijdje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een stoom apparaat krijg je het perfect schoon!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met X-treme cleaner van Global-Safe krijg je er alles probleemloos af. http://www.safe-producten.nl/index.php?route=product/product&path=63&product_id=166
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
schoonmaakazijn op een keukenrolpapiertje, nachtje op de kalkplek, afnemen, klaar.