hoe krijg je een hoge cilindervaas het beste schoon?

ik heb erg hoge en smalle cilinder vazen en hoe krijg ik die mooi glanzend van binnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Scheutje chloor met water of een vaatwastablet met water een nachtje laten weken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Met een flessenreiniger (baby-afdeling Kruidvat of Prenatal)! Eerst met een scheutje afwasmiddel of bleekmiddel in het water schoon poetsen. Daarna spoelen en herhalen met water met een scheutje glansmiddel voor de vaatwasser of antikalkmiddel.

Toegevoegd na 52 seconden:
En als de steel van de flessenreiniger te kort is, kun je deze vrij makkelijk verlengen door er een stokje aan te binden met een strakke elastiek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als de verontreiniging kalkaanslag is: laten weken in water met (veel) azijn. Als het vet etc. is is, net als voor glanzend schone (bier)glazen soda het wondermiddel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon water en een aantal kunstgebittabletten erin.