Hoe krijg ik hondenpoep uit de bank?

Ik kwam nt thuis, en toen lag er wat op de bank. Ik heb het al geprobeerd met (nat) keukenpapier, maar het gaat er niet uit. De hoes kan niet zo makkelijk eraf worden gehaald...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.8K

Het beste antwoord

een bakje met warm water een schrobbertje en biotex erin, even een beetje laten inweken, en dan met schoon water een een oude doek schoon en droog wrijven...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou nog wat azijn aan het laatste water toevoegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat kan ook..
Rieneke1
13 jaar geleden
idd, eerst biotex goed laten inweken, en nabehandelen met azijn, +

Andere antwoorden (2)

Eroverheen plassen lost alles op

Toegevoegd na 43 seconden:
NIET wrijven, absoluut niet wrijven, leg er een vochtige doek op, deppen en laten liggen, echt nooooit wrijven. Gewoon 4 uur lang laten liggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
moet je bij de winkel een bank schoonmaak middel kopen er op leggen en wrijven tot het helemaal schoon word