wat betekend de letter F bij storing aan vaatwasser?

merk Bosch Silence, ik heb geen gebruiksaanwijzing meer...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.2K

Het beste antwoord

"F" is een "Fill Error". Meest waarschijnlijke oorzaken zijn het ontbreken van waterdruk of het defect raken van je waterslot of inlaatventiel.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
defect waterslot zorgt dus voor wateroverlast?
laatst stond keukenvloer namelijk blank...
escape
13 jaar geleden
En weet je waar dat water vandaan kwam? Ik ga steeds meer aan je waterslot denken. Is de machine van binnen droog? Kantel hem eens naar voren en kijk of er water uitkomt. Als ie droog is moet het waterslot misschien gereset worden. Ik weet niet niet hoe dat moet bij jouw machine.

Andere antwoorden (2)

Op deze site kan je online je handleiding van je vaatwasser lezen. http://www.gebruikershandleiding.com/Vaatwasser/handleiding-3-9.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soring: Is de filter goed schoon, stroomt er genoeg water uit de voedingskraan?

Toegevoegd na 27 seconden:
Soring mz storing