Bestaat glassex niet meer?

Of heet het nu anders?
Wat is een goed alternatief, glassex was een begrip en ik vond het heerlijk goed spul.

Kon het dus niet meer vinden in de supermarkt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

ik zag het laatst nog bij het kruidvat.

Toegevoegd na 1 dag:
En nu let ik er op: ik zag het net staan bij de Albert Heijn, Geen xl maar een kleine winkel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het bestaat nog wel,.
kijk maar in het volgende overzicht.
http://www.twenga.nl/prijs-glassex.html

misschien is het bij jou supermarkt niet meer maar bij de anderen nog wel.
ik heb het zelf volgens mij bij de jumbo weg
13 jaar geleden
Het bestaat nog gewoon, alleen omdat er zoveel andere vergelijkbare middelen zijn, wordt het niet meer zoveel verkocht. Sommige supermarkten hebben het ook niet meer.

Glasreiniger van de Aldi is ook prima, maar er gaat niets boven een emmertje warm water met wat spiritus erin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een heel forum over het niet kunnen vinden van Glassex, maar bij de antwoorden ontdek ik dat het bij AH XL nog wel te koop is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het vorige week nog zien staan bij de Action.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huismerk "glassex" (glasreiniger) van diverse supermarkten werkt net zo goed en is bijna altijd goedkoper en er worden ook navullingen voor geleverd. Je kunt ook in een lege spuitfles water met spiritus doen, zelfde effect.