hoe krijg ik een bijna witte broek weer roomwit?

Toegevoegd na 6 dagen:
mijn roomwitte broek is door het wassen wit geworden, hoe krijg ik hem weer roomwit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (4)

Met theezakjes.
Het klinkt misschien een beetje vreemd maar ik heb ooit een witte bloes roomwit gekregen door in een emmer met warm water een paar theezakjes te doen.
Een poosje laten staan en af en toe kijken of het al donker genoeg is, daarna niet wassen maar gewoon laten drogen dan trekt de kleur er helemaal in. Daarna kun je hem zo vaak wassen als je wilt en blijft de kleur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het veiligst lijkt mij textielverf. Als je het in de machine doet, kun je er misschien nog iets anders bijstoppen, een bloes of zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met witmakers van Dralon of H&G.... prima resultaat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'roomwitte verf :p