Waarom stopt mijn Kärcher steeds?

Mijn hogedrukspuit doet het 10 of 20 minuten prima, en slaat dan ineens helemaal af. Na een kwartiertje of zo doet-ie het weer. Aan de aan-uit knop draaien helpt niet. Zit er een temperatuurbeveiliger op of zo? Zo ja, dan kan ik me niet voorstellen dat die zo gauw in werking treedt. Of is er een ander mankement?

een maand geleden
fremar
een maand geleden
Als uw machine af en toe uitschakelt, kan dit zijn omdat u een elektrische verlengkabel gebruikt. Verlengkabels moeten altijd een constante classificatie van 13 ampère hebben en niet langer dan 10 meter. Controleer uw gebruiksaanwijzing op de juiste specificaties.
Vortexxx
een maand geleden
Een Kärcher heeft naast een thermische beveiliging ook een droogloop beveiliging, één van beide treedt kennelijk in.

Geef als eerste antwoord