Is dit asbest?

Is dit asbest op en onder de vensterbank?

Picture for question
2 maanden geleden
tinus1969
2 maanden geleden
Ik zie op al die foto’s gewoon een soort spachtelputz. Hoe oyd is je huis?
Goeievraag00
2 maanden geleden
Ok dankje is van 1968
Naast keramitische vensterbank
Er Zijn ook 2 andere fotos van een andere plek , is van de ingang van de voordeur als je van buiten naar binnenstap op de grond
tinus1969
2 maanden geleden
Wat bedoel je dan? Die witte vegen?
Goeievraag00
2 maanden geleden
Heb meerdere fotos gestuurd waarvan bvensterbank die heeft u aangegeven dat soort spachtelpuz ..
Maar er zijn 2 fotos van deurdorpel je kunt ook mijn voet zien die fotos bedoel ik met witte vlekken en ook aan een kant zwarte en lichtere kleur vlekken of dat asbest iets is
tinus1969
2 maanden geleden
Die witte vlekken lijken me kit. Asbest ziet er heel anders (vezelachtig) uit - lijkt nog het meest op zachtboard.
ronron1212
2 maanden geleden
zoek eens op asbest en kijk hoe het er uit zien dan zie je dat al je vragen geen asbest zijn
Goeievraag00
2 maanden geleden
Bedankt voor jullie uitleg! Had idd gekeken kwam allerlei dingen tegen ook witte vlekken en andere dingen enz wat voor mij helemaal verwarmd maakte vandaar aan jullie de vraag gesteld
ronron1212
2 maanden geleden
kijk hier
https://www.google.nl/search?q=asbest&tbm=isch

Geef als eerste antwoord