Hoe kun je verf en spuitbussen het best beschermen tegen vorst?

Ik heb een onverwarmde garagebox waar veel verf en verfspuitbussen in staan ik heb geen andere plaats om deze op te slaan maar ben bang dat ze kapotvriezen in de winter. Ik zoek een lowbudget oplossing/life hack, ik dacht aan een oude koelkast of vriezer waar geen stroom op staat, het houd normaal de kou er in en nu dan ook beschermt tegen dacht ik zo? iemand tips?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een koelkast werkt misschien een paar dagen, na een week overdag ook onder 0 is alles alsnog kapot. Een autoaccu met een lampje van een paar watt is waarschijnlijk genoeg. (lampje in dichte ruimte geeft 100% warmte)
Hier kan je een thermostaat op zetten.
Je zal dan wel vaak (dagelijks?) de accu moeten wisselen en opladen. De accu ook in de koelkast zetten, zodat deze ook niet bevriest. Eigenlijk heb je hiervoor geen start maar een huishoud accu nodig, start accu's zal je echter in redelijke staat 2e hands kunnen kopen en soms zelfs krijgen.

Het beste antwoord

Een oude koelkast of diepvrieskast is inderdaad een goed idee. Ze zijn goed geïsoleerd en bij extreme vorst zou je er een klein elektrisch verwarmingselement in kunnen zetten.
jc54
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb er alleen geen stroom zou het zonder dat element niet voldoende zijn?