hoe strip van schuifpui verwijderen?

ik wil de cilinderslot van de schuifpui verwijderen maar er zit aan de zijkant een plastic afwerkstrip.
daardoor kan ik de schroef niet verwijderen waar de cilinder mee vast zit.
hoe kan ik die strip verwijderen zonder hem te beschadigen.
Hij zit op een of andere manier vastgeklikt.
aan een kant komt hij los aan de andere kant krijg ik geen beweging.
alvast hartelijk bedankt.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Aan die bewuste ene kant losmaken en normaal gesproken moet je de strip aan de andere kant er dan uit kunnen drukken. Zit a.h.w. gehaakt.
jc54
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
bedankt voor het snelle antwoord.
had ook al het idee dat hij vastgeklikt zit.
heb het zoeven nog eens geprobeerd.
heb over een grotere lengte geprobeerd aan een zijde vrij te maken maar aan de andere zijde komt geen beweging.
er zit een of ander patent op om het los te krijgen zonder te beschadigen.