Hoe duur is behanglijm bij de Gamma?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K
Ritsuka
11 jaar geleden
Welke soort? Perfax, gamma huismerk, van die kant en klaar lijm?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij de action is het goedkoper
Antoni
11 jaar geleden
Bel de Gamma, zou ik zeggen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja waarom bel je Gamma niet er verdwijnen hier regelmatig mooie vragen en dit soort vragen kan dus wel, nu wil je zeker dat wij bellen?
En als wij een verkeerde prijs noemen, wat dan?
ga straks ook niet vragen hoe laat de Gamma morgen open is!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waw ed haha. Adem halen! Ik snap je :)

Antwoorden (3)

Amadea
11 jaar geleden
Perfax behanglijm poeder om zelf aan te maken is tussen de 3 en 5 euro per doosje (afhankelijk van lijmtype).
Huismerklijm zit daar iets onder dacht ik.
Kant en klaar lijm van Bizon is iets van 15-18 euro per emmer.

Toegevoegd na 48 seconden:
Ik heb zelf behangen laatst, en zoiets was het dacht ik. Perfax beviel beste.
11 jaar geleden
Gamma: Perfax behangplaksels van af 6,50

Maar bij de Action kan je het veel goedkoper krijgen, de snelplak kostte daar 2,50.

Ik weet niet, waarom je per se bij de Gamme wilt zijn....