monteur gebruikt in cv zwavelzuur waarom?

onlangs gebruikte een servicemonteur bij een verstopte leiding zwavelzuur en morste ook en verbrandde zijn handen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Om schoon te maken inderdaad. Zwavelzuur is erg link om zonder handschoenen mee te werken. Ook mag je hopen dat er niet teveel verontreinigingen anders dan kalk in de leiding zitten. Kijk maar eens:
http://www.youtube.com/watch?v=_gG0UAX3V7c
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
leuk viagra middel ;)

Andere antwoorden (2)

Zwavelzuur is een zeer sterk werkend zuur dat heel snel zaken weg kan bijten. Je handen, zoals bij de monteur zelf.
Maar waar het voor bedoeld is, is voor weg bijten van vuil. In dit geval was dat zijn manier om de CV leidingen schoon te maken, waar vooral veel kalk in neer geslagen en aangekoekt kan zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zwavelzuur lost bijna alles op. Behalve metalen. Perfect dus pm leidingen te reinigen. Gootsteenontstopper heeft in deze context het nadeel dat het kan gaan koken. Wel een gevaarlijk goedje dus.