Waar vind ik acajou-kleurige laminaatvloer om zelf te plaatsen, bij een bedrijf dat (ook) levert in België?

Toegevoegd na 1 minuut:
voor intensief gebruik....het komt in de inkomhal.

Toegevoegd na 1 dag:
ook genoemd: Mahonie. Dus bordeauxrood.

8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er zijn verschillende bedrijven die acajou-kleurige laminaatvloeren leveren in België. Kijk op websites zoals Vloerenland.be, Laminaatvloer.be of Laminaat-vloeren.be voor een breed assortiment aan laminaatvloeren in verschillende kleuren.
Bronnen:
4 maanden geleden