Dat kan in principe natuurlijk wel, is een kwestie van uitsnijden.

Maar het is vrijwel onmogelijk het patroon goed door te laten te laten lopen.
Dat is wat je mogelijk wilde weten.

Een foto door laten lopen over een koof maakt altijd dat als hij uit de ene gezichtshoek er nog goed uit ziet, het van een andere hoek raar wordt.

Als het een mordillo is maakt het niet veel uit, dan valt de overgang weg in de drukte, een paard in galop kan gewoon niet om een hoek geplakt worden.....
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
klopt. ik heb fotobehang in een hoek door laten lopen, en de blauwe lucht met wolken is goed gelukt, de horizontale planken op de foto ook, maar bij de planken die schuin weglopen (naar achteren zeg maar) zie je dat perspectief niet helemaal meer klopt. Maar technisch was het goed te doen.
jacz
9 jaar geleden
Thnx voor de reactie