Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zelfgespoten lak glad maken?

hey,
Heb zelf mijn kunstof abs kappen gespoten,
Nu is dat nog best goed gelukt er zit maar een klein beetje stof in,

Nu wil ik natuurlijk het zo goed mogelijk hebben.

Hoe kan ik zorgen dat mijn kappen helemaal glad worden dus dat ik dat stof niet meer voel als ik er over heen veeg,

Trouwens het is hoogglans zwart

Iemand een idee hoe ik dat kan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je zou met commedant cleaner het gespoten oppervlak kunnen polijsten. De lak moet wel goed droog zijn!!! Gaf bij mij altijd een super strak resultaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Schuren. Je hoort sowieso tussen het spuiten door even de laklagen lichtjes op te schuren met een fijne korrel. Na het schuren weer een laklaag aanbrengen tot alles perfect is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat wist ik al alleen ik heb geen spuitcabine dus helemaal stofvrij zal het nooit worden
Er is niks moeilijker dan zwart verven of spuiten,wij spuiten zwart in een druk cabine dat houd in, volkomen stofvrij.
Dus als je een perfect resultaat wil,aflakken in een stof vrije ruimten.
Schuur het op met fijn staal wol,en zet er dan een blanke kleur lozen lak overheen.
Wel heel goed stofvrij maken(evt met de stofzuiger).
(Lees meer...)
burgos
11 jaar geleden
Neem slispapier, korrel 2000. Een klein blokje, rubber, of bekleed met vilt.Slis lichtjes met water en zeep over het stofje.Het zal vlug vlak zijn.Dan polieren met een zeer fijn polijstmiddel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding