Hoe zelfgespoten lak glad maken?

hey,
Heb zelf mijn kunstof abs kappen gespoten,
Nu is dat nog best goed gelukt er zit maar een klein beetje stof in,

Nu wil ik natuurlijk het zo goed mogelijk hebben.

Hoe kan ik zorgen dat mijn kappen helemaal glad worden dus dat ik dat stof niet meer voel als ik er over heen veeg,

Trouwens het is hoogglans zwart

Iemand een idee hoe ik dat kan doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je zou met commedant cleaner het gespoten oppervlak kunnen polijsten. De lak moet wel goed droog zijn!!! Gaf bij mij altijd een super strak resultaat.

Schuren. Je hoort sowieso tussen het spuiten door even de laklagen lichtjes op te schuren met een fijne korrel. Na het schuren weer een laklaag aanbrengen tot alles perfect is.

Er is niks moeilijker dan zwart verven of spuiten,wij spuiten zwart in een druk cabine dat houd in, volkomen stofvrij. Dus als je een perfect resultaat wil,aflakken in een stof vrije ruimten. Schuur het op met fijn staal wol,en zet er dan een blanke kleur lozen lak overheen. Wel heel goed stofvrij maken(evt met de stofzuiger).

Neem slispapier, korrel 2000. Een klein blokje, rubber, of bekleed met vilt.Slis lichtjes met water en zeep over het stofje.Het zal vlug vlak zijn.Dan polieren met een zeer fijn polijstmiddel.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100