Hoe verwijder ik een gesausde verflaag?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
waarom wil je die verwijderen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Al het goedkope latex is en gestucte muur: Met schrobborstel en warm water. Indien gips dan voorzichtig afnemen met (niet te) natte doek en steeds uitspoelen. Als het degelijke latex is: gewoon laten zitten en na reiniging met ammonia-water overschilderen cq behangen oid.

Het beste antwoord

Dat wordt steken met een plamuurmes en schuren met schuurpapier, een hele klus. Er bestaan ook speciale afbijtmiddelen voor latex en dergelijke, vraag hier eens advies over bij een verfspeciaalzaak, deze middelen werken niet op een gestucte wand, of gipsplaat. Het is altijd sneller en makkelijker dit over te verven, of er een behangetje overheen te plakken, een voorzetwand is ook een mogelijkheid.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Super bedankt voor je reactie