24 uren maar aan een minimum van 12°C is bijna altijd voldoende maar als u absoluut zeker wilt zijn kan u best een dag langer wachten.
Normaal staat dat op de bus aangegeven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat staat altijd op het blik van de grondverf , in de meeste gevallen kun je het zeker na 24 uur overschilderen in de juiste kleur. Let erop dat de grondverf goed droog is en geef het wat tijd om uit te harden.