Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je het model van een trainingsjack veranderen?

Ik heb twee supermooie trainingsjacks van hele goede kwaliteit stof + mooie kleur. Alleen... ze zijn beide van een model dat gangbaar was in de jaren '80, wat toen 'blouson' werd genoemd. De jacks staan dus bol vanaf de boord (ook bij de mouwen). En dat vind ik niet mooi. Ik zou ze graag willen veranderen naar een recht/getailleerd model, zegmaar ongeveer wat nu in de mode is.

Weet iemand de beste manier om dat te doen?
Het zijn een soort vestjes, dus er zit geen voering in.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
877
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik zou naar de plaatselijke "turk" gaan. Zij kunnen zo veel met kledingstukken, heel netjes en niet duur ook. Ik ga daar zelf ook altijd heen voor verstellen van kleding.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan ik ook doen natuurlijk...
Eerst eens zien of ik zelf de moed kan opbrengen. Maar bedankt voor de suggestie :-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt de boorden eraf tornen, dan aanpassen en op de juiste plaats figuurnaden afspelden en stikken. Vervolgens kan je met biaisband de onderkant van de mouwen/jack afwerken. Het is een hele klus, maar zeker te doen. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel!
Beste klus inderdaad; misschien bewaar ik 'm wel voor het najaar :-)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding