Waar hecht purschuim zich niet aan?

Zijn er materialen/stoffen waar purschuim zich niet aan hecht zodat ik hier een mal van kan maken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
14.4K

Antwoorden (4)

Purschuim hecht niet aan huishoudfolie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een dunne laag vet aan de binnenkant van de mal aanbrengen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met een anti-hechtmiddel ( scheidingsmiddel ) het gladste resultaat.Dit produkt bestaat in spuitbus, en is gemakkelijk verkrijgbaar.Ik heb het ooit met een siliconenspray gefixt. Met vloeibare boenwas, cockpitspray, glijmiddel ( industrieel ) Zolang het niet op waterbasis, of watergedragen is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
PVA losmiddel 108. Wordt ook in de polyster verwerking gebruikt. Met kwast of spuit aan te brengen. Droogt op als een dunne folie die evt. op te lossen is met alcohol. Niet reactief en vervuild of tast het orgineel dus niet aan. Is vanwege de vloeibare vorm niet geschikt voor sterk hygroscopische oppervlaktes.