Hoe plaats je profielkuifhaken in gordijnband?

Het gordijnband heb ik al bevestigd maar als ik de haken ophang dan schieten ze er uit (zie foto) wat doe ik fout?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ligt het aan m'n pc, ik zie geen foto?
j5m
12 jaar geleden
laat de haken van de andere kant eens zien dan kan men dat beter beoordelen en jou een oplossing aanbieden.
De foto is gewoon niet duidelijk genoeg.

Antwoorden (4)

Je hebt verschillende soorten haakjes, kan zo niet zien welke jij hebt.
Kan wel zien dat ze te laag zitten, als je je gordijn ophangt moet het tegen het plafond aankomen zodat je de rails niet meer ziet hangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hier een filmpje voor je;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je gebruikt verkeerde haken voor optelhangen je moet de dubbele en dan het korte versie ervan dan hengen ze tegen het plafond er vallen er niet meer uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! dan ga ik morgen nieuwe haken halen.
De haakjes links boven heb je nodig.