Hoe laat ik permanent tekening op kopje staan?

Ik heb met permanente stift de naam van de juf en meester op een kopje gezet hoe krijg ik dit er blijvend in?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zult de kopjes in de magnetron moeten laten 'bakken' op 220 graden celsius voor ongeveer 30 minuten. Laat het daarna een tijdje afkoelen. De stift gaat er zo veel minder makkelijk af als er water op komt ( oppassen met vaatwassers). Probeer het maar eens uit, want ik weet niet of het goed werkt met alle soorten kopjes.