Waar kan ik een kussentje/steuntje voor mijn elleboog o.i.d. vinden?

Wanneer ik achter mijn laptop werk (bijna dagelijks) krijg ik last van mijn elleboog, omdat die dan lange tijd rechtop op de tafel steunt. Waar kan ik een goedkope ondersteuning hiervoor vinden? (Of liever nog: heeft iemand hiervoor een huis-tuin-keuken oplossing? :))

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Ivana
10 jaar geleden
Neem een kleine hoeveelheid Zitzakkorrels en vul een klein kussentje daarmee, dat is een prima oplossing, omdat de elleboog een heel fijne steun vinden in zo'n mini-kussen.
(Ervaring)
Amadea
10 jaar geleden
Een betere zithouding aannemen. Je elleboog moet niet steunen op tafel, maar op de armleuning van je stoel.
Ritsuka
10 jaar geleden
Kijk ook naar je houding inderdaad. Waarschijnlijk is je stoel, tafel of een combi niet goed afgesteld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb een bureau ter hoogte van een bar, dus ik sta hier vaak achter. Met mijn ene hand ben ik aan het muizen en de andere dient dan als steun, vandaar.
Amadea
10 jaar geleden
Dan zou ik er een in hoogte verstelbare barkruk bij kopen. Zoiets als http://csimg.shopwahl.de/srv/DE/29023492m02060225000111/T/340x340/C/FFFFFF/url/fredriks-barhocker-leila-.jpg
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje Amadea

Antwoorden (1)

Je zou een hot cold pack hiervoor kunnen gebruiken, dit is een soort zakje gevuld met een gel, naar mijn ervaring zijn deze wel sterk genoeg hiervoor. Ze zijn al voordelig, maar nog voordeliger vind je ze soms bij de Action.