Met welke lijm kan ik het beste twee stukken tafelzeil aan elkaar plakken?

Ik ben op zoek naar een rond tafelzeil met een diameter van minimaal 1,70 m. Ze blijken niet te koop te zijn. Nu wil ik twee stukken van een rol recht tafelzeil kopen en deze op maat knippen en plakken. Welke lijm gebruik het best die het snelst droogt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou de twee delen, op zijn kop, strak tegen elkaar leggen en aan de onderkant aan elkaar bevestigen met sterk tape, Duct tape bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Topidee!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Van welke kunststof is het zeil gemaakt?
is het van PVC, dan moet je zacht PVC lijm gebruiken.
Maar is het van PE, dan bestaat er geen lijm voor!

Antwoorden (1)

Daar zou ik textiellijm voor gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan dat ook op kunststof?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik zou dus PVC lijm gebruiken