wat voor adapter heb ik nodig om mijn Festool ts55 rebq aan te sluiten op mijn gewone Miele stofzuiger?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Neem een (oude) festool zuigslang
dan heb je de goeie koppeling op je zaag.
Het uiteinde is wel op mond van een Miele slang te schuiven. (dit weet ik niet 100% zeker)

Je kan iets proberen bij de aansluiting van de zaag, maar het is zeer vervelend en als dat niet goed past of in de weg zit tijdens het zagen. Ook gevaarlijk omdat je met je gedachte bij je zaag wilt zijn en niet bij die aansluiting.

ps. soms heb je al voor 50,- een stofzuiger die ervoor gemaakt is.