hoe maak ik op een eenvoudige manier een platte lichtbak?

ik bedoel een rechthoekige of vierkante bak waarin licht bevestigd is. de lichtbak moet zo plat mogelijk zijn. aan de voorzijde wil ik iets decoratiefs bevestigen (illustratie, stof met print of nog iets anders).
op die manier krijg je dan een soort wandlamp.
Punt is dat deze zo plat mogelijk moet zijn, terwijl vele armaturen voor bv. neon vrij breed zijn.

11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Bij Ikea verkopen ze strips met ledlampjes. Die zijn heel erg smal. Met een paar latjes erboven en ervoor ben je gauw klaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zal je toch iets zelfs moeten gaan bricoleren; LEDjes doen het erg goed, is wel een gepriegel. Kerstboomverlichting gaat ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan zijn LEDstrips zeker wel meer aan te raden dan kerstboomverlichting......
Gebruik de verlichting van een oude lcd monitor. Als dit fel genoeg voor je is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
liveisgreat
11 jaar geleden
euh... waar vind ik dat?