Grijze zijn verkrijgbaar bij action.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Goeie tip, maar Action is geen supermarkt.
De meeste supermarkten zullen dit niet verkopen. Voor de echte Duct tape moet je naar een bouwmarkt, of Blokker/Marskramer. Imitaties van dit product vind je bij de Action, Leen Bakker en Kwantum.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een wat grotere Hoogvliet verkoopt de grijze ducttape van Bison, bij andere supers heb ik het nog niet gezien. Zoals iemand anders al schreef wordt de grijze tape wel verkocht bij Blokker en alle bouwmarkten.