bestaat er een metaal verf die primer en aflak in 1 heeft?

bestaat er een verf, die alle lagen in 1 heeft dus primer en aflak,
Dus dat je maar 1 soort verf hoeft aan te brengen,

eisen moeten wel zijn metaalverf en buitengebruik,

Toegevoegd na 6 minuten:
oeps klein dingetje vergeten het moet wel spuitbaar zijn met een luchtpistool

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Brantho korrux is een 3 in 1 verf. Goed spul maar stinkt enorm.

Toegevoegd na 8 minuten:
Even googlen op Brantho korrux.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hamerslag ook wel Hammerite genoemd, primet en lakt in een keer af, wel duur!

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij andere merken bekend asl "pantserlak"

http://www.onlinebouwmarkt.nl/winkel/verf/hammerite/hammerite-metaallak/hamerslag-kleur-rd/prod_2276.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Prima antwoord +.
Ja die zijn er ,in versc hillende vormen en soorten, neem bijvoorbeeld spanten van schuren, hallen en industriegebouwen ,die worden met dergelijke verf behandelt, maar verwacht daar geen hoogglans, eindresultaat van