Hoe bevestig ik een spiegel aan de muur?

Dat de spiegel niet voor altijd vast zit aan de muur ofzo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (3)

als er aan je spiegel haakjes zitten kan je het hieraan ophangen. (gat boren, plug erin, haakje of schroef erin en klaar)

zit de spiegel in een lijst waar je zelf haakjes aan kan maken kan je het hieraan ophangen.

zit er geen lijst om kan je haakjes in de muur maken waar je je spiegel inklemt.

bij kleine spiegeltjes worden ook wel plakstrips gebruikt.

het ligt dus aan de spiegel zelf en aan de ondergrond (geen plakstrips op behang dus en al helemaal niet bij een zware spiegel)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bevestig een spiegel met spiegelklemmen. Die worden per 4 stuks verkocht. Hiervan zijn er 2 zonder veer, voor de onderkant en 2 met veer voor de zij- of bovenkant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja simpel toch?...>weetniet wat het probleem is maar spijker in de muur en spiegel op hangen heeft de spiegel geen haakje??.....> ga dan ff naar de winkel 1.39 een haakje
veel plezier!