Bestaat er een groothandel met electrisch gereedschap?

of worden de doe het zelf zaken door de fabrikant zelf bevoorraad?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Ik denk door fabrikanten. Maar als je daar interesse in hebt kan je volgend jaar wel een kaartje kopen voor de bouwbeurs in Utrecht. Daar staan dan alle grote bekende (en onbekende) fabrikanten met hun nieuwe tools, en ook grotere machines voor de echte bouwvakkers. Leuke beurs! Ook voor een doe-het-zelver.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
te veel? met 3 zou ik al heel tevreden zijn hoor :p

Het beste antwoord

Een groothandel alleen voor elektrisch gereedschap niet, wel groothandels die elektrisch gereedschap in hun assortiment hebben. Een voorbeeld hiervan:
http://www.hdtech.nl/elektrisch-gereedschap.html