Bestaat er een timer van bijv. 30 min op het stopcontact?

Ik ben voor de zoveelste keer mijn stijltang vergeten uit het stopcontact te halen. Nu vraag ik mij af, bestaat er een soort timer welke ik in het stopcontact kan steken en na bijv. 30 min afloopt zodat mijn stijltang automatisch van de stroom af is?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.4K
paulus811
7 jaar geleden
Je hebt een terugloop timer nodig
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kunt inderdaad kiezen voor de optie van Anneliez, maar je zou ook gewoon de kookwekker kunnen gebruiken. Op het moment dat je de stijltang in het stopcontact steekt, de kookwekker op 30 min zetten en dan in je zak steken. Er zijn ook kookwekkers die je om je nek kunt hangen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
AU Plug AC 220 V 10A Programmeerbare 60 Mins Stopcontact Tijdschakelaar Energiebesparende Elektrische Stopcontact
http://s.aliexpress.com/e2IriuQR
(from AliExpress Android)

Antwoorden (2)

Ja er bestaan timers,bij Blokker kun je die ook kopen. Maar dan moet je wel er aan denken dat je die instelt zo gauw je je tang aanzet, want de meeste timers zijn dagtimers. Dus die slaan aan op de tijd die jij instelt. Dus bijvoorbeeld van 8 uur tot half 9. Dus als het routine moet worden dat jij iedere keer kijkt of de tijdschakelaar goed is ingesteld als je die styler aanzet, kun je even goed de routine aanleren om te kijken of hij uit staat als je de badkamer verlaat
7 jaar geleden
Nagenoeg iedere elektronische schakelklok heeft een timer functie. Te koop bij iedere bouwmarkt, bij Lidl, Action en soortgelijke winkels.