Ja sommige mensen zullen wel gek worden hier op GV, omdat ik het voor alles gebruik, maar toch: Durex glijmiddel op waterbasis.

Bakje met glijmuddel vullen en foto's inleggen. Wachten en als het goed is komen ze los!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een bakje lauw leggen dan komen ze zo van elkaar af.
Daarna op de verwarming laten drogen of voorzichtig met een knijper aan een wasrekje hangen.
Als ze droog zijn onder of tussen een zwaar boek leggen en ze zijn weer plat!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gooi ze in een bakje water tot ze zijn los geweekt. Dan een druppeltje afwasmiddel erin. Foto's er 1 voor 1 uithalen en met een wasknijper aan een puntje te drogen hangen. De druppel wasmiddel maakt het water zachter, zodat de foto's opdrogen zonder kalkvlekken.

Als ze droog zijn leg je er een stapel boeken op om ze recht te krijgen.

Succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het met de haar foin proberen.
Met water lijkt mij niet zo handig.
burgos